Outfit along

Ja, een sew-along en een knit-along hadden we hier al gehad, maar wat met een outfit along? Ik vond het idee via the weekly wrap op Ysolda&#...

Ja, een sew-along en een knit-along hadden we hier al gehad, maar wat met een outfit along? Ik vond het idee via the weekly wrap op Ysolda's blog. Het idee is simpel: een jurk en een cardigan die samen gedragen kunnen worden. Andi van Untangling knots en Lauren van Lladybird slaan de handen in elkaar voor een outfitalong. Lauren post op haar blog over de jurk, de keuze viel op een patroon van simplicity (1803) maar het staat je vrij om een ander patroon te gebruiken. Andi neemt het breigedeelte voor haar rekening. Met een nieuw patron van haar hand: Myrna, een korte cardigan die tot de start van de outfit-along (morgen, 1/6!) 20% goedkoper is. Maar ook hier ben je vrij te kiezen wat je maakt, zolang het maar een outfit wordt. Er is tijd tot 31/7 wat best wel veel is, maar ik ken mezelf... Ik heb nog geen idee van de combinatie die ik wil maken. Ik heb Myrna alvast besteld omdat ik al langer op zoek ben naar een aantal cardigans en haar Miette staat ook al een tijdje in mijn gedachten. Er er zijn toch ook al wel een paar jurkjes en stofjes die kanshebber zijn. Doe je mee? Meer info

You Might Also Like

0 reacties