UFO: to finish or to frog? 3/12

Ha, eentje afgewerkt zoals ik het het liefst heb. Er valt over te discussiëren of het wel onder de regels valt want zo lang staat het nog ni...

Ha, eentje afgewerkt zoals ik het het liefst heb. Er valt over te discussiëren of het wel onder de regels valt want zo lang staat het nog niet op de naalden. Het is een project van dit jaar, maar nadat ik drie weken lang het tempo van de mystery knit-along volhield, met twee projecten tegelijkertijd, verloor ik het een beetje en lukte het niet om de sjaal binnen de deadline af te krijgen. Alle draadjes zijn ingestopt, nu nog blocken zodat de steken beter uit komen en de sjaal wat groter wordt.

Ook afgewerkt, een hemdje (gingerbread uit homemade mini couture) dat de cadeautjesrush van december niet gehaald heeft en nu perfect zal zitten, hoop ik want ook kleine jongetjes groeien.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ziet er echt wel een heel bijzonder breiproject uit, en het hemdje is super cute!

    BeantwoordenVerwijderen