Big Blogameetup? Jawel, present!

Een blogmeet? Zo met mensen van het internet, die je niet kent maar toch ook weer wel omdat ze al eens over zichzelf vertellen op hun blog...

Een blogmeet? Zo met mensen van het internet, die je niet kent maar toch ook weer wel omdat ze al eens over zichzelf vertellen op hun blog? Is dat wel veilig? Ehm, het is in de Wasbar in Antwerpen, een openbare plaats en al en er zullen nog mensen zijn. Is dat wel leuk? Pfff, met 120 mensen aanwezig moet er toch wel iemand zijn met wie je een babbeltje kunt slaan? En bloggers zijn leuke mensen, een beetje zoals u en ik eigenlijk. Enfin, lang verhaal en vele twijfels, maar ik heb me ingeschreven. Ik zag hier en daar al een blog opduiken die ik lees en nog veel meer die ik niet lees maar er bijzonder leuk uit zien. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op de Blogameetup-pagina bij Soetmin van Verne en Jasper en als het ook maar een beetje kriebelt, geef er dan maar aan toe. Mijn ervaring leert me dat het wel losloopt als je een groep mensen samen zet met min of meer gelijke interesses. En er is eten en drank.

You Might Also Like

1 reacties