Tin can knits

Tussen het lezen door neem ik wel eens pauze met een serieke en wat breiwerk. Ik haalde de snowflake van Tin can knits weer boven. Mouwen z...

Tussen het lezen door neem ik wel eens pauze met een serieke en wat breiwerk. Ik haalde de snowflake van Tin can knits weer boven. Mouwen zijn duidelijk niet mijn favoriet. En toch blijf ik vasthouden aan lange mouwen. Ik slaagde er gisteren in om nog een laatste bol wol aan mijn knitmeter toe te voegen. Bijna 6000 meter, een stuk minder dan vorig jaar maar toch niet slecht, zeker als je bedenkt dat ik een paar maanden niet gebreid hebt in het afgelopen jaar. 



Ik downloadde het patroon vorig jaar. In deze periode worden wel vaker gratis patronen aangeboden op ravelry. Ik nam een kijkje op de site van Tin can knits, in het dagelijkse leven beter gekend als Emily Wessel en Alexa Ludeman, en vond er de simple collection, een volledig gratis collectie met acht patronen, ook op maat van beginners. De harvest cardigan trok al mijn aandacht (ook voor kleintjes trouwens) maar zeker ook de rye sokken. Misschien het ideale moment om iets nieuw te leren/proberen?

You Might Also Like

0 reacties