Jackie

Stralend mooi weer op mijn verlofdag en ik zette me aan het breien. Het heeft een tijdje stil gelegen maar langzaam kreeg ik de smaak weer t...

Stralend mooi weer op mijn verlofdag en ik zette me aan het breien. Het heeft een tijdje stil gelegen maar langzaam kreeg ik de smaak weer te pakken. Naalden 3,5 gaan maar traag. Jackie is een patroon van pickles en ik kocht er in een actie ook de kit bij. Niet zo groen als ik dacht maar niettemin mooi en zacht. Wel veel pluisjes...

Het model valt nogal wijd maar ik vind het wel vrouwelijk en heerlijk retro.
Ik ben vooral zot van deze meerderingen.

Eigenlijk brei je alles in het rond van onder tot aan de mouwen en dan doe je met rechte naalden de voor en achterkant. Nadien neem je de steken op voor de hals en de mouwboorden. Het patroon vroeg 8 bollen maar van die laatste heb ik nog heel wat over. Op de site vind je verschillende patronen, steeds 1 maat gratis.

You Might Also Like

0 reacties