Jongens

Voor het doopfeest zocht ik nog snel een cadeautje en dan is flocken wel een snelle oplossing. Hier geen geboortekaartje waar ik ins...

Voor het doopfeest zocht ik nog snel een cadeautje en dan is flocken wel een snelle oplossing. Hier geen geboortekaartje waar ik inspiratie kon vinden, dus zocht ik mijn toevlucht tot mijn pinterest-selectie. 
Sommigen worden wat ongedurig en schrappen graag dingen van het lijstje, zoals la merlette blanche, anderen leggen zichzelf een uitdaging op. Enerzijds wil ik het wel proberen, maar dan denk ik: het moet ook leuk blijven. Maar ik dwaal af: het werden legomannetjes, belachelijk simpel maar rechte lijnen zijn eigenlijk wel een uitdaging en die mannetjes hebben een rechter- en linkerarm (en ja, ik heb zowel een grote als een kleine arm op overschot). Dus een t-shirt met lange mouwen voor de papa en een rompertje voor de zoon. Het compliment kwam gisteren via sms binnen: "is dat van de nieuwe collectie?"

You Might Also Like

1 reacties

  1. Echt geweldig!
    En zo'n lijstjes, ik vind dat juist plezant, zo behoud ik het overzicht.

    BeantwoordenVerwijderen