KAL & SAL

Afkortingen voor knit-a-long en sew-a-long. Ik heb een patroon voor het hemdje en ik kan niet wachten om er aan te beginnen, ook al weet ik...

Afkortingen voor knit-a-long en sew-a-long. Ik heb een patroon voor het hemdje en ik kan niet wachten om er aan te beginnen, ook al weet ik niet of ik elke dag de tijd zal hebben. We zien wel.

Maar ook een knit-a-long, wat zeg ik, twee KAL's!

De eerste is de KAL in de Sweater Odyssey groep op Ravelry, een patroon naar keuze van Veera Välimäki. Vanaf 1 mei mochten we opzetten met de bedoeling om voor 1/7 een trui te hebben. Ik koos voor Celery en kocht Malabrigo sock yarn bij Dolce Lana. Ik heb pas zondag opgezet omdat ik mijn cria af wou hebben en ook de aviatrix.


 De tweede is een sjaal Basta van Britt Schmiesing 
, gratis beschikbaar via Ravelry. De enige voorwaarde was wol uit de voorraad gebruiken. Ik vond deze groene wol uit de bollenbak bij Veritas en ook nog een fuchsia voor de boord.

You Might Also Like

0 reacties