zoek

Ik vind mijn fototoestel al een tijdje niet meer. Ik weet wel waar ik het laatst gezien heb, maar daar ligt het niet meer. Het lag daar omda...

Ik vind mijn fototoestel al een tijdje niet meer. Ik weet wel waar ik het laatst gezien heb, maar daar ligt het niet meer. Het lag daar omdat ik hier een foto wou zetten van de sjaal die ik aan het breien ben. En de foto was al genomen, ik moest gewoon het kaartje in mijn pc stoppen. En dan kon ik het tonen. De mooie kleuren en schakeringen. De wol komt uit één van de Baltische staten, via een omweg langs Schotland. Een grote streng met een label dat weinig info prijsgeeft: 235g, 100% wool 8/3, nrs 2,5-3,5. Handgeverfd en daardoor zijn er die mooie schakeringen, maar dan kan ik me even goed de moeite besparen, de kleuren komen niet echt goed op de foto uit, tenzij het op groot scherm anders zou zijn. Ik hou ook niet zo van die sterke contrasten, maar dit is ideaal en het patroon is simpelweg verslavend. Maar dat vertel ik wel een andere keer, hopelijk met foto...

You Might Also Like

1 reacties

  1. ja, want ik kan mij er wel iets bij voorstellen,maar eigenlijk ook niet.:-)

    BeantwoordenVerwijderen