Happy feet

Normaal ben ik nogal precies, als je me een jaar geleden gezegd had dat ik zo hard voor streepjeskousen zou vallen, ik zou je uitgelachen he...

Normaal ben ik nogal precies, als je me een jaar geleden gezegd had dat ik zo hard voor streepjeskousen zou vallen, ik zou je uitgelachen hebben. Meer nog ik zou ze nooit van mijn leven zichtbaar dragen. En kijk...



Ik heb mijn zoektocht naar zwarte botjes gestaakt en ben gegaan voor deze schoenen, ik had ze al aan gehad toen ik van bij de sekte kwam en nu was er nog korting op. Win-win, heet dat. En ja, in putteke winter zal ik ze niet dragen maar ik heb nog andere botten.

Een hele dag met dit in mijn hoofd...

You Might Also Like

2 reacties

  1. ik laat ook steeds meer mijn sokken zien in dat soort schoenen. En dan hoop ik dat er iemand commentaar op geeft (goeie!), maar de mensen doen dat niet blijkbaar. Ze hebben er misschien wel een gedacht over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dominique, jij hebt zo'n mooie kousen dat ik geen schoenen meer zou dragen (alleen verslijten die dan te snel).

    BeantwoordenVerwijderen