Druk Druk

We hebben het alle twee druk. We lopen ons wat voorbij. We zijn moe. We weten dat ook wel van elkaar, maar toch vergeten we dat wel eens. We...

We hebben het alle twee druk. We lopen ons wat voorbij. We zijn moe. We weten dat ook wel van elkaar, maar toch vergeten we dat wel eens. We worden dan lastig. Ik vind dan dat hij te weinig tijd voor me heeft. Maar dan vergeet ik dat hij na de poker langs is gekomen en hoe leuk ik dat vond. We slapen zonder problemen tot de middag. En dan begin ik te janken als hij vertrekt, omdat ik hem eigenlijk gewoon liefst in mijn buurt heb.

You Might Also Like

2 reacties

  1. oh hoe zielig! maar ja, dat is de prijs van een druk druk leven! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vermoeidheid is een ramp, je wordt er niet vrolijker van. Been there, done that. Too much eigenlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen