Aan Zuid

Ik wacht in het station op mijn trein, nog zeker een half uur. Ik heb hem een berichtje gestuurd, misschien heeft hij nog even tijd voor hij...

Ik wacht in het station op mijn trein, nog zeker een half uur. Ik heb hem een berichtje gestuurd, misschien heeft hij nog even tijd voor hij vertrekt? Het was een gok. Ik had uitgekeken naar ons dagje verlof samen. Toen hij gisteren zei dat hij iets anders zou doen, moest ik slikken, ik voelde een krop in de keel. Ook al wist ik dat hij ook naar zijn dag uitkeek en ben ik ergens wel blij voor hem. Vlak voor het opstappen, checkte ik nog mijn gsm. Nee, nog niks. Ik stap op en hang mijn jas op. Ik installeer me en dan gaat mijn gsm. Aan Zuid stap ik opnieuw uit, ik lach spontaan en voel me opgelaten. Mijn ogen prikken een beetje, net als die keer in Zaventem. Ik probeer het gevoel af te schudden want het is belachelijk. Ik loop op hem toe. Zijn kussen smaken naar meer.

You Might Also Like

1 reacties

  1. ik moet zeggen dat je echt schrijftalent hebt! Weer een leuk stukje!
    Neem eens een kijkje op Marja's blog,Ram in Ravels: http://ram-in-ravels.blogspot.com/
    InZij doet mee aan veel uitdagingen zoals: WoW, WE-300,VvV, 100 woorden,.... Je vind ze in haar rechterkolom.
    Haar laatste verhaal, Avontuur (in 3 delen) is ook het lezen waard! Je moet er ook een beetje de speurneus spelen. Een top verhaaltje
    Jij hebt het ook in je zitten! Inspiratievolle groetjes, Hilde :-)

    BeantwoordenVerwijderen