weekendstress

Ivan ergert zich aan zijn weekendbijlage, het zijn er twee sinds deze week als ik de reclame mag geloven. Bij mij sloeg vorige week de stre...

Ivan ergert zich aan zijn weekendbijlage, het zijn er twee sinds deze week als ik de reclame mag geloven. Bij mij sloeg vorige week de stress toe. Op vrijdag werd al het magazine geleverd, om de postbodes en krantenbezorgders te ontlasten, want in het weekend zit er ook al van alles bij. Het was zo een te drukke vrijdag, ik werkte thuis en mijn krant moet dan wachten. Heel de tijd lag de weekendbijlage me uit te lachen. Goed wetend dat ze een week later daar nog zou liggen, onaangeraakt, tenzij af en toe opgeschoven.

Deze week is het anders, de weekendbijlage van de vrijdag is uit, de weekendkrant is al opengedaan. Weekends zijn misschien wel leuk om lang te ontbijten en de krant te lezen, soms zijn er ook andere dingen.

You Might Also Like

0 reacties