K’i toch een tirette gevonn…

“Da zal da ding van die oude meten int station gewist zin”. In de tram hoor je al eens een andere mening. In Flanders Expo was het druk, vee...

“Da zal da ding van die oude meten int station gewist zin”. In de tram hoor je al eens een andere mening. In Flanders Expo was het druk, veel bekende gezichten. “En wat doe jij nu?” “Kinderkledij.“ “Wat zoek je?” “Wat velours, nergens flanel gezien? Nee, nu dat je het zegt, moeilijk te vinden…”
De aankopen vielen nog redelijk mee. Wel veel mooie stoffen, maar ik heb er geen idee van wat ik met wollen stoffen met rendieren zou doen, dus heb ik mij beperkt tot eens voelen, eens kijken. Ik vond wat velours en heb ook nog wat tricot bij. De katoenen stofjes heb ik deze keer links laten liggen en voor de rest nog wat fournituren (paspel, biais, patroonpapier,…). Het komt altijd wel van pas.



En al meteen gewassen, de stof met appeltjesprint is van een vorige aankoop. Maar staat hoog op het lijstje om een herfstrokje te worden.

You Might Also Like

0 reacties