5

Nog een weekje werken en vooral nog de laatste loodjes. Internet, installatie cv en ik kan er echt wonen met warm water en elektriciteit en ...

Nog een weekje werken en vooral nog de laatste loodjes. Internet, installatie cv en ik kan er echt wonen met warm water en elektriciteit en vele dozen die nog onaangeroerd zijn gebleven. Ik kon mijn moederkaart voor mijn treinabonnement ophalen op de personeelsdienst. Het voelde goed. En ik weet dat het stom klinkt, maar elke keer als ik mijn abonnement moest verlengen, had ik het lastig. Tot ik mezelf erover zette en drie maanden abonnement nam en dat ook voorbij leek te vliegen. Nu heb ik mijn oude moederkaart terug, traject Gent-Brussel.

You Might Also Like

1 reacties

  1. :-)))
    Zelfs al internet :-) Wij nog 3 weken eer we tv en internet hebben. En nog zeer veel dozen. Maar toch goed he, weer in je eigen stek...

    BeantwoordenVerwijderen