Het komt goed

Soms blijf ik mezelf verbazen. Ik barst op woensdag in oncontroleerbaar snikken uit omdat mijn douche veel lijkt op een zandbak. De aannemer...

Soms blijf ik mezelf verbazen. Ik barst op woensdag in oncontroleerbaar snikken uit omdat mijn douche veel lijkt op een zandbak. De aannemer belt me op zondag om me gerust te stellen en later die dag hoor ik mezelf antwoorden dat de werken best meevallen als iemand me vraagt hoe ze vorderen. Op maandagavond blijkt er niks veranderd en hoor ik het verhaal aan over een werknemer die ziek is geworden en dat degene die bij mij moest komen werken moest invallen. Ik knik begrijpend, probeer het niet te zeggen en laat me opnieuw sussen met de belofte dat het wel goed komt. En nu kan ik zelfs niet meer gaan kijken, wel bellen. Maar ze zijn aan het werk

You Might Also Like

0 reacties