een beetje WKIP

Het was een heel rustige WKIP. Ik deed iets wat ik al lang had moeten doen: knopen naaien aan het truitje uit de Libelle uit warme recuperat...

Het was een heel rustige WKIP. Ik deed iets wat ik al lang had moeten doen: knopen naaien aan het truitje uit de Libelle uit warme recuperatiewol, een leuk cadeautje. Twee rode uit de kringloopwinkel voor de kraag en eentje van Etsy met een rood accentje.











Verder breien aan de kersentrui. Het blijft onmogelijk om de kleur goed vast te leggen. Om het verschil te zien een foto op de andere trui, maar het geeft een verkeerd beeld, het zal deze keer wel goed passen. Dit is een foto van zaterdag, na het weekend ben ik een stuk verder. Straks meerderen voor de onderste helft. Een hele bol gebreid op een weekend tijd. Productief noem ik dat.


En een proeflapje in groene katoen voor iets nieuws.

You Might Also Like

0 reacties