Vorige week was vorige week

Kijk, vorige week zijn ze er niet aan begonnen. Maar dat was vorige week. Gisteren kreeg ik mail van de architect en telefoon van de aanneme...

Kijk, vorige week zijn ze er niet aan begonnen. Maar dat was vorige week. Gisteren kreeg ik mail van de architect en telefoon van de aannemer. Vanmorgen zou het zo ver zijn, het begin van de vloer. Ik kan het een beetje moeilijk geloven, straks toch maar eens gaan zien.

En vorige week was er een giveaway voor een nummerplaatje, wel deze week ook. Maar dan bij i. op Kerygma. Mijn keuze blijft hetzelfde: graag een 55.

En weet je dat mijn liefje me verklapte dat hij er bijna Ć©Ć©n voor mij gekocht had in Amsterdam, maar niet wist of ik er wel eentje nodig had en hij wou het dan niet kopen omdat ik het misschien niet nodig had. Als dat niet lief is...

En succes hƩ

You Might Also Like

0 reacties