de zon gezien

De jongste kwam binnen in hot pants en pumps, ik voelde me direct ongemakkelijk met mijn lange slobberbroek uit de wintercollectie (in trico...

De jongste kwam binnen in hot pants en pumps, ik voelde me direct ongemakkelijk met mijn lange slobberbroek uit de wintercollectie (in tricot, dus eigenlijk te koud op de meeste winterdagen). Het vreemde was dat zij lange mouwen had, met een extra pull en ik met bijna blote armen. Voor het fietsen trok ik toch ook maar een pull aan en sandalen om toch een beetje van de zon te genieten. De was kon buiten hangen en zonder al te veel strijken in de kast verdwijnen. Ik ging mijn stofjes ophalen bij mijn ma. En vertelde van mijn eerste rokje en het bijna tweede en dat ik zin heb in nog wat meer experimenteren. Ze haalde haar schouders op: "hoeveel rokjes wil je nog maken, zoveel heb je er toch niet nodig? Het is nu wel schoon weer..." Alsof je bij regenweer geen rokje aan kan...

En ja, ik moet nog vertellen van die rokjes. Binnenkort beloofd. Ondertussen zoek ik wel een kleedje uit de dozen en droom ik van een mooie riem zoals Tess weggeeft en voor wie ook nog een beetje "het is toch nog een beetje koud" gevoel heeft, is er ook de giveaway bij Lieniemienie. Ha, twee vliegen in één klap, en meteen mijn eigen kansen wat verkleind. Ach, niks aan te doen.

You Might Also Like

0 reacties