Propere lei

een nieuwe maand betekent een nieuw lijstje en eens terugkijken, regels van de Ravelry groep (die echt fantastisch is om me te motiveren). E...

een nieuwe maand betekent een nieuw lijstje en eens terugkijken, regels van de Ravelry groep (die echt fantastisch is om me te motiveren).

Entrechat afwerken mission impossible met hoofdpijn die kabels niet zag zitten. Dus staat dit hoog op het lijstje. Zeker omdat ik denk dat het ideaal is bij mijn bloemetjesjurk die ik zo langzamerhand weer wil aantrekken. Maar het is niet allemaal klagen. Er is een muts afgewerkt. Onverwacht maar een sterke plus in het destashingproject omdat het om twee verloren bolletjes groene cashmier gaat.

Ook op het lijstje van februari projecten is het binnensluipen van de afgewerkte sjaal. Op speciale aanvraag wordt er een extra bolletje aangebreid. Verder heb ik mezelf voorgenomen om de groene mohair trui te reanimeren.

Nieuw en ook niet echt nieuw is het truitje voor mijn nichtje. Het zal er wel vertrouwd uitzien, want op uitdrukkelijke vraag wordt het hetzelfde, wat een verkeerd wasprogramma niet kan aandoen.

Tegen het einde van de maand wil ik dan graag mijn dvd-trui opzetten, maar eerst wat afwerken en met een propere lei beginnen.

A new month means a new list of projects and a moment to look back, rules of the great and motivating ravelry group. I had a week sick leave so I couldn't realise the list of January. Entrechat moves on the list, but on the bright side I knitted a Wurm hat. A great destashing, if I say so myself.

I will add an extra skein to the January scarf and I hope to reanimate the green sweater in mohair. I also hope to finish the sweater for my niece, a new one due to the wrong washingmachine program. By the end of the month I hope to cast on for a sweater as seen on dvd. Quiet a long list, but I think it's feasible as long as I don't let myself get distracted.

You Might Also Like

0 reacties