En dan zijn er de vragen

Komt hier gyproc? Wanneer komt de plakker? Waar moet dat stopcontact? Heb je een technisch plan van de keuken? Wanneer komt de vloerder? Waa...

Komt hier gyproc? Wanneer komt de plakker? Waar moet dat stopcontact? Heb je een technisch plan van de keuken? Wanneer komt de vloerder? Waar komt die leiding? Wil je hier ook een datakabel? Hoe ga je dat afwerken? Wordt hierboven nog gemetst? Hoe zit het met de plafond? Komt er telenet of Belgacom?

Het stopcontact uit het toilet werd verplaatst naar de inkom, zodat ik de auto kan stofzuigen, wat hij een goede reden vond. En omdat er glas over de breedte van de badkamer muur komt, moet er een nieuwe sleuf gescheven worden voor het licht. Maar de keurder zal de afstand tussen het licht en de doucheknop wel kunnen waarderen en voor de zekerheid vraagt hij nog eens of de muur van de douche verhoogd wordt. Nee dus.

We hebben twee lichtpunten voor de tuinverlichting, waar wil je die? Tuinverlichting, mijn god, ik viel bijna achterover dat ik daar al aan moest denken. Ik heb nog nooit tuinverlichting gehad, wel een hoop kaarsen maar meer niet.

Ongelooflijk aan hoeveel dingen je moet denken...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Lang leve verbouwen! Wij hebben net een anderhalf jaar durende verbouwing ternauwernood (we zijn er blijven in wonen) overleefd! Het resultaat mag er zijn maar het heeft bloed, zweet en tranen (en dat mag allemaal letterlijk genomen worden) gekost.

    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen