De vraag van de week

Via Twist collective De vraag van Elke intrigeert mij. Ik vind dat ik niet zo veel truien heb, eigenlijk. Ik heb inderdaad vier groene tr...











Via Twist collective

De vraag van Elke intrigeert mij. Ik vind dat ik niet zo veel truien heb, eigenlijk. Ik heb inderdaad vier groene truien, maar mijn eerste trui is een echte slobbertrui voorbehouden voor luie dagen en weekends (niet eens met een eindfoto, dus dat zegt al iets), de groene fluffy met zelfstrepende wol vind ik ook niet zo geschikt om te gaan werken. Krijg ik steevast commentaar op als te warm en te winter. De trui van de phildar draag ik heel vaak, maar ik moet zeggen dat dat fluffygedoe niet zo goed onderhoudt eigenlijk en ik heb die al twee jaar. Mijn bruine vest heb ik deze winter al enorm veel aan gehad, echt om in weg te kruipen, maar laat ook sporen achter. Ook mijn grijze trui draag ik vaak, maar steeds vaker zonder de mouwen eigenlijk of in tussenseizoen. Ook al een trui van twee jaar geleden. Paperdolls heeft ook al geen lange mouwen en 's morgens vind ik dat vaak te koud. En dan zijn er nog de owls, een roze trui van vorig jaar. En dan zijn er nog twee die ik ga aftrekken: baby cables is echt wel te groot en van cadence zakt de rug te ver door. En dan zijn er nog wat bolero's en zo maar die beschouw ik niet als truien. En mijn zomer/lentetrui maar die past niet meteen in het rijtje, vind ik.

Al bij al vind ik dat het wel meevalt, ik hou van truien en ik hou van afwisseling, nu vind ik dat ik vaak dezelfde trui aandoe. Dus die nieuwe groene komt echt wel van pas en er is nog plaats voor een paar nieuwe exemplaren. Niet fluffy ones, zou ik zeggen. Ik vind ook dat ik nog vaak gekochte truien aandoe, al heb ik er met de verhuis ook een aantal onherroepelijk weggedaan naar de kringwinkel (ik had geen zin in recycleren). Ook een echte zomertrui wil ik nog aan de collectie toevoegen.

En dan nu de vraag, hoeveel truien heb jij? Of ben jij zo iemand die winter-zomer dezelfde outfit rondloopt, nooit een trui nodig?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Oh. Ik zie ja altijd maar breien en breien dus ik denk: ze heeft bergen truien ;-)

    Ik heb er maar weinig en doe altijd hetzelfde aan. Te dikke truien heb ik niet graag want daar zweet ik teveel in. Ik hou het meestal bij (hoe heet dat ook alweer?) zo'n dun truike boven een coltrui en als ik echt koud heb, dan helpt alleen een fleece. Ik vrees dus dat ik wel een trui zou breien om hem dan nooit aan te doen. Wat zonde is. Ik hou wel heel veel van sjaals. Ga daar nog eens werk in steken. Ooit.

    BeantwoordenVerwijderen