Weekend

Het weekend staat voor de deur en ik vind dat ik dat nu nog kan zeggen omdat ik nog in pyjama zit. Er zitten geen al te grote plannen in het...

Het weekend staat voor de deur en ik vind dat ik dat nu nog kan zeggen omdat ik nog in pyjama zit. Er zitten geen al te grote plannen in het verschiet en als ik de licht opkomende hoofdpijn al voel priemen is dat maar een goede zaak. Een wasmand strijk en tegelijkertijd die flockjes proberen herstellen, dat testbreien wat proberen goed te maken, gaan eten bij de mama, boodschappen doen, wat cd's op mijn ipod zwieren zodat ik eens iets anders kan horen,... Maar toch heb ik het gevoel dat ik al bijzonder productief ben geweest. Gisteravond een beetje met weinig hoop op antwoord een mail gestuurd naar de houtleverancier of ik daar wat kan bestellen en of ze leveren aan huis. Deze morgen zowaar al een offerte in de elektronische bus, zalig voor iemand die een hekel heeft aan bellen voor zo van die dingen.

You Might Also Like

1 reacties

  1. haha,
    ik las 'hofleverancier' ipv 'houtleverancier'.

    maar het had gekund, dat paleis dat je bent aan het zetten en weldra de prinses die er terug inwoont...

    BeantwoordenVerwijderen