Magazientjes - vitamientjes

Een flauwe woordspeling, ik geef het toe. Maar bij de start van het verlof kocht ik twee tijdschriften: de Designer knitting omdat er een mo...

Een flauwe woordspeling, ik geef het toe. Maar bij de start van het verlof kocht ik twee tijdschriften: de Designer knitting omdat er een mooi patroon van Norah Gaughan in staat, onder andere en de Flow. Ik volg al een tijdje de blog en ben nu ook overstag gegaan voor de papieren versie. En ik weet dat ik al niet de enige blogster ben: L'heure Bleue zette zich aan het breien en Bloem overweegt zelfs het Nederlands staatsburgerschap. Al heb ik wel effen op mijn tanden moeten bijten bij het zien van de cover...



Dat hele mindfulness gedoe is niet aan mij besteed, vrees ik. En nu ik het boekje volledig doorgenomen heb, heb ik toch wat mijn twijfels. Paginalange interviews met een mij onbekende Nederlandse acteur en meer mindfulness. Maar er waren ook wel leuke dingen, zo blijk ik heel goed bezig met af en toe heel bewust een niks-doen-dag in te lassen. Ideaal om de batterijen op te laden. Laat de dvd's maar aanrukken, zou ik zeggen. En het verhaal van de volkswagenbusjes vond ik ook zalig. Maar het heeft wel mijn dromen wat bijgesteld. De kalender moet ik nog in elkaar knutselen vrees ik.

You Might Also Like

0 reacties