Ijverige wijven

Vorige week riep ik heel luid op mijn status op het grote smoelenboek, ik wil een ijverig wijf worden. Er kwamen wat geruststellende reactie...

Vorige week riep ik heel luid op mijn status op het grote smoelenboek, ik wil een ijverig wijf worden. Er kwamen wat geruststellende reacties over dat ik dat al was en ook wel dat ik beter even kon gaan zitten en wachten tot het over ging. Maar ze hadden er geen idee van waarover ik het had, oh nee. Ik was onder het mom van het Project op onderzoek geweest. Soms zorgt dat voor het extra duwtje dat een mens nodig heeft en in dit geval viel alles mooi in de plooi in mijn agenda: de eerste woensdag van de maand was nog kerstvakantie en dus moest ik voor een keer niet brossen in mijn naailes.

Ik ontmoette Mamasha, Oontje, Vertellementen, iemand van de Stoffige Juffertjes en nog een hoop mensen waarvan ik hun blog niet meer weet (sorry), dus is het lijstje blogs nog wat langer geworden en vooral: ik wil ook een ijverig wijf worden...

Maar ga het vooral lezen bij het project.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Oei, ik heb je niet gezien. Sorry. Het was een beetje verwarrend, ik ben nog niet zo goed thuis in de creablogs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat was leuk he, daar! Ben ik nu een stoffig wijf of een ijverig juffertje?

    BeantwoordenVerwijderen