10 in 11

Ik mag dan al niet geloven in goede voornemens, een lijstje aanleggen met 10 projecten in 2011 zie ik wel zitten. En om het mezelf gemakkel...

Ik mag dan al niet geloven in goede voornemens, een lijstje aanleggen met 10 projecten in 2011 zie ik wel zitten. En om het mezelf gemakkelijk te maken, heb ik het soms een beetje vaag gehouden.

1. Na de tas komt er in de naailes de verplichte pyjama, ik wil deze zomer graag een extra pyjamabroek maken. Ik heb de stof al meteen dubbel gekocht, maar in een ander kleurtje.

2. Ook eentje voor de zomer: een rokje, ik kocht al de stof bij Koekepeertje tijdens de Vitrine.

3. Iets met kabels, de sjaal heeft me zin doen krijgen in meer.

4. Minstens één paar wanten, zeker nu één van mijn bella's verdwenen lijkt te zijn. Rood werd me al ingefluisterd.

5. Ysolda heeft bijna een nieuw boek uit, het wordt tijd dat ik nog eens iets van haar brei.

6. Een trui van op de tv

7. Iets breien van de wol van de projecten die ik in 2010 uitgetrokken heb en het zwarte en groene vestje af werken.

8. Eens testbreien voor iemand, dit is de gemakkelijke van het lijstje want Canary knits bezorgde me al het patroon.

9. Iets breien uit één van de vele breitijdschriften die ik ondertussen liggen hebben.

10. Eens gaan breien bij Knit Flanders, Huis van Alijn, Breien in Oostende en ook eens een keertje een kijkje gaan nemen bij de Gentse naaiclubs.

You Might Also Like

0 reacties