en films?

wel, ik heb er geen enkele gezien tijdens dit filmfestival. Ik ben al zo weinig in Gent en ondanks de wilde plannen van halve dagen verlof e...

wel, ik heb er geen enkele gezien tijdens dit filmfestival. Ik ben al zo weinig in Gent en ondanks de wilde plannen van halve dagen verlof en om 17u de cinemazaal induiken, is het noppes geworden. Ik heb wel een lijstje met films die ik wil zien, nu, straks in de zaal of gewoon op dvd vanuit mijn luie zetel in mijn nieuwe leefruimte of gewoon op laptop onder de dons. en volgend jaar, nieuwe poging...


Tips trouwens altijd welkom

You Might Also Like

2 reacties

  1. en volgend jaar ook terug het zelfde blogje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er 5 gezien op het filmfestival, waarvan 3 aanraders:
    - Get Low, Amerikaanse film over 70jarige kluizenaar die zijn eigen begrafenisfeest organiseert, heel mooi.
    - Another Year, de nieuwe van Mike Leigh over een superschattig koppel vijftigers en hun omgeving.
    - R, Scaninavisch bikkelhard realisme over het leven in een gevangenis (fictie, maar lijkt soms meer op docu)

    BeantwoordenVerwijderen