Van opruimen

For English, scroll down Ik zou moeten opruimen,dingen sorteren, hoopjes maken, houden - wegdoen, je kent het wel. En natuurlijk kom ik dan ...

For English, scroll down

Ik zou moeten opruimen,dingen sorteren, hoopjes maken, houden - wegdoen, je kent het wel. En natuurlijk kom ik dan ook mijn breiprojecten tegen, er staat heel wat op naalden. Dus leek het me nog zo geen slecht moment om een project af te werken. Het breisel ging mee op de trein, ik haalde de A-lijn eruit en de foto die Line me bezorgde kon me wel overtuigen om wat extra rand te breien. Het is nog steeds aan de korte kant, maar het komt net aan mijn broeksrand. En als je ziet hoe wit mijn buik is, denk ik dat ik er altijd wel een topje onder ga dragen. Maar ik ben wel overtuigd, het zit leuk en ik zou zelfs een tweede met langere mouwen voor de herfst durven overwegen...



I'm about to move, so I should be making boxes, cleaning up,... You know the drill, so when I saw the knitting projects, I decided to finish the buttercup that has been hibernating for too long. I took out the A-line and the picture Line send me could convince me to add some extra lace at the end. It is still short, it reaches just my jeans and if I see the whiteness of my belly I guess I'll always wear a top under it. But I like it this way. And I even considered knitting a second one, maybe with longer sleeves, something for fall...

Ook het andere rode project dat al een tijdje stil lag werd weer bovengehaald. Ik kon extra katoen online bestellen, maar van een ander bad en ja, er zit een kleurverschil op, al leek dat nog mee te vallen en zou ik er wel weg mee gekund hebben, denk ik. Grootste probleem was dat de rug te kort was, de mouwen te nauw,... Conclusie te veel geprutst en te weinig gerekend. Ik ben dan maar hard geweest en heb het uitgehaald. Ik heb echt geen geluk met dit katoen, dit is al het tweede idee dat sneuvelt.

Another red project that was hibernating was finally frogged. I had some extra cotton in another dye lot and I could have gotten away with it, but the back was too short, the sleeves too narrow,... Conclusion: too much fiddling, not enough maths.

You Might Also Like

0 reacties