Ergernissen op de radio

Ik erger me er al heel de week aan, die reclamespot van Knack Weekend. Het eerste deel van de modetriologie is uit en ik heb het nog niet g...

Ik erger me er al heel de week aan, die reclamespot van Knack Weekend. Het eerste deel van de modetriologie is uit en ik heb het nog niet gezien. Dat is voor het weekend want ik weet dat er weer een stapeltje leesvoer op me zal liggen wachten, het afgedankte abonnement, de weekend en focus leest hij niet en het kruiswoordraadsel is ingevuld, maar voor de rest vind ik het super want ik lees de knack wel graag. Eens. Een abonnement is direct zo veel verplichting om alles te moeten lezen, weet wel. Maar ik dwaal af. Die spot dus, een soort van "gesprek" tussen vrouw en man. Of eerder, de vrouw zegt wat in de weekend knack staat, de man geeft er een zogezegd grappige commentaar op. Het eerste wat ze zegt gaat over een nieuwe trend, namelijk zelf breien en naaien. En dan zegt die man iets over een steekje loszitten. Ik vraag me af hoe lang ze daar bij dat communicatiebureau over zitten brainstormen hebben, hoe clichématig kun je zijn. Alle naailessen zitten vol, misschien enkel door de opleidingscheques en zal dat met de besparing niet meer het geval zijn, maar kijk dan maar eens naar al die DIY-blogs en vrouwen die gewoon zonder lessen wat achter een naaimachine gaan zitten,... Ik vind het dus niet grappig, die opmerking, integendeel. (Maar ik kijk wel uit naar het artikel, misschien geraak ik dan van die ergernis af). Sowieso, slecht idee, die spot, zo clichématig, het gaat over mode dus een vrouw mag iets zeggen en de man mag stomme commentaar geven....Awoert


Volgende week beginnen mijn naailessen en ik kijk er al serieus naar uit. Eigenlijk.

You Might Also Like

0 reacties