Charlotte natuurlijk

Het sluiten van de Bilbo heeft de aanschaf van cd's serieus getemperd en als je onze kast ziet is dat ook maar een goede zaak. Online be...

Het sluiten van de Bilbo heeft de aanschaf van cd's serieus getemperd en als je onze kast ziet is dat ook maar een goede zaak. Online bestellen is zijn ding, en bij gebrek aan kredietkaart blijf ik serieus achter. Tot we een keertje in een vrij moment de mediamarkt binnenlopen. Het eerste moment is het lastig: hoe heette die groep ook alweer die ik toen gehoord heb? Het zicht van al die cd's tast mijn geheugen aan, maar ik kwam uiteindelijk wel met een mooi stapeltje buiten. En mag ik eens zeggen, dat ik het ongelooflijk vind dat ik de nieuwe van Charlotte Gainsbourg met Beck bijna nooit op de radio hoor. Zo een goede cd...

You Might Also Like

0 reacties