Eentje voor de feestdag

Gisteren was het meer dan druk op de feesten, de meeste pleinen afgezet en veel volk. Ik heb me laten inpakken door Harvey Quint, om daarna ...



Gisteren was het meer dan druk op de feesten, de meeste pleinen afgezet en veel volk. Ik heb me laten inpakken door Harvey Quint, om daarna in Baudelo en op café iets te gaan drinken met het Verliefde Koppel. Enfin, het is een stuk later geworden dan de voorbije avonden, maar het krieken is aan mij voorbij gegaan. Het gezelschap zag het uiteindelijk toch niet zitten en een uur voor zonsopgang namen we afscheid. De Vlasmarkt was op dat moment een ramp, te veel provincialen, te veel gedrum en hier en daar ook wel wat onderhuidse agressie. De flikken zullen hun werk gehad hebben gisteren, een goede bui had wonderen kunnen doen.

En vandaag doe ik dan maar wat ik al een tijdje van plan was, nog eens een debat mee pikken en vanavond één van die groepen die hij absoluut niet wil zien (net zoals hij er gisteren één ging zien). Het wordt tijd dat ik die cd aanschaf...

You Might Also Like

0 reacties