Knitting therapie

Kijk, ik stond in de phildar en was aan het twijfelen over dit boekje. Ik dacht dat ik het al had maar wist het niet meer zeker. En toen bed...

Kijk, ik stond in de phildar en was aan het twijfelen over dit boekje. Ik dacht dat ik het al had maar wist het niet meer zeker. En toen bedacht ik dat ik nog rode katoen heb liggen die hier misschien voor in aanmerking komt. Gekocht op reis en al geprobeerd voor een truitje, dat nergens op leek.

I was wondering the other day in the phildar shop if I didn't already have this number, when it all came to me: the red cotton, I had bought on holiday and tried for a sweater that look terrible.



Met naald 8, dubbele draad en bijna uitsluitend rechts leek het mij het ideale "verzet mijn gedachten" breiwerk en ook wel nuttig, gezien de temperaturen. Enfin, het rechterstuk heb ik moeten heropzetten, idem voor het linker, maar ik geraak er wel. De manier waarop het een vest wordt is best wel interessant, je breit dit namelijk in één stuk. Lekker weinig samennaaien.

Number 8, held double and almost exclusively gartner stitch, this would be mindful knitting to the top. And facing the temperatures we have nowadays, it might come in handy. I like the way it is constructed, knitted in one piece.

You Might Also Like

0 reacties