Into twilight

Als vorige week anders gelopen was, had ik van de afwezigheid van mijn lief gebruik gemaakt om naar de videotheek te rennen om de film te on...

Als vorige week anders gelopen was, had ik van de afwezigheid van mijn lief gebruik gemaakt om naar de videotheek te rennen om de film te ontlenen en zo de tijd te doden tussen het wachten op de vervolgboeken. Om maar te zeggen: De Twilight saga heeft me in haar greep. Misschien is de grote hype ondertussen over, maar het is pas dankzij de wanten dat ik het boek bestelde. Het eerste boek, 375 pagina's, werd op amper 3 werkdagen verslonden. Het is ongelooflijk lang geleden dat ik dit gevoel had. Ik heb zelfs opnieuw op de trein gelezen, hoe ongelooflijk is dit, zonder in slaap te vallen. Vroeger op internaat las ik in de examenstudie ook hele boeken. Ik had een deal met de bibliothecaresse, 1 boek per keer. De namidagstudie las ik aan één stuk door, ze hadden me ergens naast een gast gezet en mijn hormonen konden zich dan blijkbaar niet meer concentreren, maar ik was stil dus werd het toegestaan. In de avondstudie zat hij ergens verder weg, maar elke dag ging hij verslag uitbrengen aan de verantwoordelijke van het internaat, telkens als ik mijn boek ging inleveren, om toch wat te studeren.



De wanten zijn ondertussen af (gratis patroon), ik heb ze een voering gegeven waardoor ze extra warm zijn geworden. Ik kreeg hier het idee. De volgende keer ga ik wat beter op de lengte van de handen letten, maar het lukt best. Alle groene wol van die allereerste trui is nu echt wel verdwenen.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Het volgende boek dat ik lees is deel twee van de serie --het leest inderdaad verschrikkelijk vlot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deel twee is net iets trager, vind ik. Al heb ik er ook al weer 300 pagina's van binnen. Lees jij dat elektronisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ze allemaal ook aan dat tempo verslonden, zo erg om de laatste bladzijde van het laatste deel om te slaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had deel 1 uit in twee dagen, deel 2 in drie dagen. Vanmorgen bij mijn ontbijt begonnen met deel 3. Ik kan amper wachten tot ik er weer aan kan beginnen. Ver-sla-vend! En de eerste twee films heb ik ook al gezien. Ik voel me weer 16.

    BeantwoordenVerwijderen