Creatieve blogs & cadeautjes

Mijn blog reader begint langzaam uit te puilen van de creatieve blogs. Ik heb ook al gedacht dat er hier wel eens een blogroll bij kan komen...

Mijn blog reader begint langzaam uit te puilen van de creatieve blogs. Ik heb ook al gedacht dat er hier wel eens een blogroll bij kan komen, maar tijd oh tijd. Het leukste vind ik de inspiratie, sommige blogs hebben van die ongelooflijk mooie foto's en dan zijn er de linken naar de patronen. Op zich zijn dat al cadeautjes, maar af en toe zijn er ook echte give aways. Ik viel een paar weken geleden al in de prijzen bij een superprijs (ik ga hier nog iets over schrijven), dus voelde ik me eigenlijk niet geroepen om meteen weer mijn geluk te wagen, maar Polly keek zo verlangend naar die ketting dat ik het tot in Gent voelde, dus als ik win op die giveaway dan krijgt ze de ketting. En ondertussen heb ik weer een nieuwe blog in mijn reader, want heb je die foto's eens goed bekeken, super

You Might Also Like

1 reacties

  1. Woohoo, zelfs al win ik niet en win jij niet, deze give-away kan hierdoor al helemaal niet stuk. Ik ben ontroerd... En, ja, die foto's zijn geweldig he.

    BeantwoordenVerwijderen