als ik heel eerlijk ben

omdat Lilith het vraagt * weet ik dat ik meer dan voldoende wol heb om de komende jaren al breiend door te brengen en weet ik dat ik beter u...

omdat Lilith het vraagt

* weet ik dat ik meer dan voldoende wol heb om de komende jaren al breiend door te brengen en weet ik dat ik beter uit de buurt van andere knutselmaterialen blijf, zoals vilt, brochespeldjes, rubberdingen en scharen die figuurtjes snijden,...
* weet ik dat ik de boel bedrieg door zakken in mijn kleerkast te stoppen en de dozen die ik met goedkeuren van mijn lief volprop.
* hou ik van mijn job maar mag het soms ook iets minder zijn.
* mis ik het lezen van de Dag Allemaal bij mijn grootouders. En mijn grootmoeder.
* heb ik soms het gevoel dat ik keihard tegen een boom ga knallen met de auto zo op een provinciebaan en zou ik dat misschien niet zo erg vinden.
* denk ik dat ik niet de energie ga hebben om kinderen op te voeden. En ben ik tegelijk wel wat jaloers op mijn collega die zwanger is of op mijn broer die voor het eerste kleinkind heeft gezorgd
* zou ik soms liefst van al gewoon een dag in mijn pijama voor de televies blijven hangen.
* kijk ik liever naar wijftv dan naar canvas
* durf ik wel eens luidop zingen in het station van Brussel Noord. Bijvoorbeeld als ze Rob De Nijs door de boxen jagen en loop ik daarna met een smile op mijn gezicht
* denk ik soms dat die job van mij nergens toe leidt
* denk ik soms dat ik de wereld kan veranderen en hou ik wel van dat gevoel. En soms denk ik dat het allemaal geen zin heeft.
* zou ik graag nog eens op tafel in een café staan dansen
* zou ik graag een oude madame met een pliekske in haar haar en misschien zo'n klein keffertje worden en pinten gaan drinken in de namiddag met een patéke.
* moet ik mij soms verplichten om sociaal te zijn, eens buiten te komen

You Might Also Like

1 reacties

  1. Lilith moet een heel dapper persoon zijn, want als je vraagt, moet je ook de antwoorden kunnen verdragen.

    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Pl7pdYFPOz4>Quello che le donne non dicono</a>

    BeantwoordenVerwijderen