Wat een gedoe/What a mess

Ik denk dat er echt wel een vloek op die trui is, ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel keer ik die al uitgehaald heb. Echt waar, iedereen die...

Ik denk dat er echt wel een vloek op die trui is, ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel keer ik die al uitgehaald heb. Echt waar, iedereen die ooit twijfelt om op de trein te breien omdat ze zouden kijken, trek eens 5cm uit van wat een perfecte lap stof lijkt en dan zullen ze wel kijken. En ja, het was nodig. Ondertussen een beetje met de moed der wanhoop herbegin ik om de zoveel tijd nog eens. De rug en voorkant zijn samengebreid en het past. Maar kijk eens goed: de ribbel en de gerstekorrel trekken de wol op een verschillende manier samen. Het trekt dus een beetje scheef.

I guess there is no sweater that needed frogging so hard like this one. Every now and then I started again, but actually it's getting hard. If ever you worry about knitting in public and people staring, I can tell you people stare like hell if you're frogging 5 cm of what looks like a perfect sweater, but isn't (of course). The back and front are knit together, he could try it on and it looks ok. But look careful at the top of the sweater, the garter stitch and moss stitch have a different length and it shows.



Dus leek het maar veiliger om de mouwen in gerstekorrel te breien ipv in een gerstekorrel en een in ribbel. Het patroon is eigenlijk slecht, een schande om zoiets te publiceren zou ik bijna denken. Om verdere problemen met de mouwen te vermijden brei ik beide mouwen samen. Nooit gedacht dat het zo simpel was, gedaan met tellen wanneer te meerderen of te minderen.

So I decided to do the sleeves in the moss stitch instead of one in each stitch. I think the pattern isn't very good, it's a shame. To avoid difficulties with the sleeves, I know I'm a nonchalant knitter, I knit both together, and you know what, it's quite simple I don't understand why I haven't done this before

You Might Also Like

0 reacties