Klaar voor de winter

Een paar dagen niet breien maar haken en direct resultaat: een paar wanten met vingers, omdat ik voldoende wol had en een muts (niet de bes...

Een paar dagen niet breien maar haken en direct resultaat: een paar wanten met vingers, omdat ik voldoende wol had en een muts (niet de beste foto). Twee bollen uit de bollenbak van bij Veritas, een hele tijd terug, kostprijs: 4 euro en ik hoop dat het goed gaat staan met mijn rode jas die ik dringend van bij het postorderbedrijf moet halen, ideaal voor ons weekendje Berlijn van binnenkort.



I haven't knit for a couple of days, but took on crocheting, the result is there: mittens with fingers, because I had enough yarn and a hat (not the best picture). The yarn came from my stash, sales at Veritas, total of 4 euros. I hope it'll look nice with my new red coat, I still have to search for at the store, ideal for our weekend Berlin in a few weeks.

You Might Also Like

0 reacties