in de reeks ergernissen

Elke maandag is er overleg tussen de verantwoordelijken, een heel gedoe, ideaal om die dag thuis te werken, het komt ook beter uit met mijn ...

Elke maandag is er overleg tussen de verantwoordelijken, een heel gedoe, ideaal om die dag thuis te werken, het komt ook beter uit met mijn breilessen. En dan gebeurt het plots dat je in cc staat bij de agenda die verstuurd wordt. Je kijkt de agenda na en denkt: ok, één van mijn documenten staat er op, dit is ter informatie.

Nietsvermoedend kom je op dinsdag in Brussel aan, waar was je op die vergadering?
Euch, ik was niet uitgenodigd.
Je hebt toch een mail met de documenten en de agenda gehad?
Ja, in cc, dus beschouw ik dat ter informatie,...
Maar nee, dat betekent dat je erbij moet zijn, dus werd het punt niet besproken.
Sorry, maar als ik erbij moet zijn, moet dat maar in die mail staan.

Mails, het blijft een heikel ding. Of ben ik onredelijk?

You Might Also Like

0 reacties