Belgian Ravelry day

Er was heel wat rond te doen geweest, welke dag, wanneer en waar. Uiteindelijk werd het zaterdag 5 september in Brussel. Bij regenweer in de...

Er was heel wat rond te doen geweest, welke dag, wanneer en waar. Uiteindelijk werd het zaterdag 5 september in Brussel. Bij regenweer in de Exki, bij mooi weer in het Warandepark bij het Koninklijk paleis. We vertrokken met 4 uit Gent, zagen niemand van de mensen op de trein maar liepen al gauw in het park een mede-ravelry tegen het lijf. Het was een typisch Belgische dag, grijs, wat druppels. We zagen niemand in het park en besloten naar Exki te trekken, dames met trollys, dat konden enkel ravelry-mensen zijn. En jawel, Poezemadam, Mintaka en ik vergeet er nog een paar. In de Exki troffen we Janknitter, de delegatie uit Luik, Wollig,... Uiteindelijk bleek er een tweede groep in het park te zitten en zo trokken we weer op stap om Breisterretje, BreimuisLine, Rubisblue, ThreadletotheMetal, Brujo, Zinzia, Colourwitch, Alyse, Liedra en de anderen. We waren met een kleine 40-tal en eigenlijk waren er geen woorden voor. De koekjes en taart waren heerlijk, maar vooral de reacties. "Ik heb een sjaal gebreid en toen ik die cadeau deed, plooide ze hem dubbel en deed hem met een strakke knoop dicht. Sindsdien heb ik hem niet meer gezien." Oh nee, massale verontwaardiging en gelijkaardige verhalen. Maar ook: "Oh, en dit. Oh, en kijk hier." En "zo zacht, oh wat leuk, oh c'est mignon, génial,..." Ik ben met veel ideeën naar huis gegaan, op een wolkje.




Ik heb de foto's van Wolligs flickr, maar er zijn er nog via de andere linken en Ravelry natuurlijk (en ik moet dringend naar de kapper en een paar kilo's kwijt raken).

You Might Also Like

4 reacties

  1. jaaaa, het was een super dag :-)
    zo mogen er nog volgen!


    ik heb je gelinkt op mijn weblog trouwens ;-) dan kom ik hier vaker als ik m'n rondje links doe hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel plezant uit op de foto's. 40 breister/-ers, dat valt op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. poezemadam8/9/09 14:15

    Het was zalig iedereen was aan het breien en tateren en de taarten waren lekker, zelf al sta ik ook op dieet, ik heb er toch een paar geproefd:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zal wel aan de foto's liggen !
    Op die van poezemadam sta je er goed op !!!

    groetjes
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen