Lost in music

For English, scroll down Wat hebben een tripje naar Stockholm en een tripje naar Madrid gemeen? Ik kocht er een kleedje zonder mouwen en ik ...

For English, scroll down

Wat hebben een tripje naar Stockholm en een tripje naar Madrid gemeen? Ik kocht er een kleedje zonder mouwen en ik heb eigenlijk heel weinig tussenseizoendingetjes in mijn kleerkast om ze aan te doen als het over de middag wel warm genoeg is maar ik 's morgens en in de vooravond wel iets warmers nodig heb. De oplossing? Lost in music, maar met een aantal kleine aanpassingen. Een ideaal project om op de trein mee te nemen, als je het mij vraagt.



What does a trip to Stockholm and a trip to Madrid in common? I bought a sleeveless dess and in fact I have little stuff in my wardrobe to put them on in the morning or in the evening when it is still to cold to walk sleeveless. The solution? Lost in music, but with some modifications. An ideal project to knit when commuting.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Nope, Phil'lin 50, een oude versie 50% linnen, 50% acryl, gekocht vorig jaar op ebay. Ik heb 5 bollen wit en 5 bollen taupe. Niet meteen mijn favoriete kleur maar hiervoor lijkt het me perfect.

    BeantwoordenVerwijderen