dochter van

Weet je nog een paar maanden geleden was er de reeks op Canvas over vaders en hun kinderen? Ik heb er nooit een aflevering van gezien. Ik he...

Weet je nog een paar maanden geleden was er de reeks op Canvas over vaders en hun kinderen? Ik heb er nooit een aflevering van gezien. Ik heb wel de artikels gelezen over Anne Martens. Hoe lastig ze het had dat haar vader het over zijn kinderen had en het dan over de tweeling had en wel eens "vergat" dat hij nog kinderen had. Als kind van gescheiden ouders kan ik er wel in komen. Op zich vind ik Anne ook wel een toffe madam, ze heeft wel eens goede ideeën, ook al hoort ze niet direct tot een partij waar ik voor zou stemmen. En dan komt haar reclame mijn bus binnen. Een foto van haar met haar vader. Alsof ze mensen aan hun relatie zouden twijfelen. Misschien is het mijn feministische reflex ofzo, maar mijn grootvader die je moeilijk van feministische ideeën kunt verdenken, heeft me altijd geleerd dat je maar beter op je eigen benen kan staan. Van niemand afhankelijk zijn.

You Might Also Like

0 reacties