Slowly, slowly

For English, scroll down En wat vond ik in een hoekje op mijn bureau? Vierkantjes gehaakt van restjes wol, wol gekregen van iemand uit de le...

For English, scroll down

En wat vond ik in een hoekje op mijn bureau? Vierkantjes gehaakt van restjes wol, wol gekregen van iemand uit de les en eigen restjes.

What did I found on my desk? Squares made by scrap yarn given to me by someone from class and some of my own



Ik had ze gemaakt tussen twee projecten door en dan waren ze blijven slingeren. Nooit afgewerkt. Ideaal om dit alsnog te doen, lenteschoonmaak en al.

I crocheted them in between projects, they have been lying around for some time. Time for springclean?



Mijn schildpad heeft nog geen oogjes of een mond, maar ik vind ze wel al geslaagd. Misschien moet ik de volgende keer de poten wel wat inkorten.

My tortoise still needs eyes and a mouth, but I like him already. Next time, I'll pay more attention to the length of his paths.




Pattern by Brigitte Read

You Might Also Like

0 reacties