Vijf minuten

Als iedereen van tijd tot tijd vijf minuten over zou hebben, de wereld zou er nogal anders uitzien, denk ik. Bij de onvolprezen Madame Zsa Z...

Als iedereen van tijd tot tijd vijf minuten over zou hebben, de wereld zou er nogal anders uitzien, denk ik. Bij de onvolprezen Madame Zsa Zsa haalde ik ook het idee van een sjabloon op stof te zetten. Op de muur heb ik het al meermaals toegepast, maar op t-shirts kan het natuurlijk ook. Een bezoekje bij de Gouden Pluim en de Banier later, kon ik dit produceren.



Voor alle duidelijkheid ik ben zowel bij de Gouden Pluim als de Banier geweest omdat in mijn chaotische doen de eerste verf ergens misplaatst is. Het resultaat is een klein fantasietje op een zwart t-shirt voor mijn liefste. Ik weet nu dat ik gerust een groter sjabloon mag gebruiken, maar als eerste test vind ik het best ok.

You Might Also Like

0 reacties