Parket, gordijnen en faiences

Voor dringend, minder dringend en ooit wel eens. Zaterdag een hele rij winkels afgelopen. Dik tegen mijn goesting, dus kun je dat dan ook we...

Voor dringend, minder dringend en ooit wel eens.

Zaterdag een hele rij winkels afgelopen. Dik tegen mijn goesting, dus kun je dat dan ook wel merken. Zo hebben we de prijs gevraagd van een ongelooflijk lelijk schreeuwerig gordijn. Mijn lief zag het wel nog zitten, blijkbaar. Maar in de andere winkel hadden ze mooiere voor vooral een betere prijs.
En dan zijn er ook dingen die je leert, zoals dat er blijkbaar alleen faiences voor fermettes verkocht worden, met van die appeltjes of theekopjes. Enfin, er waren ook andere, die we dan wel zagen zitten, alleen kosten die 175 euro per vierkante meter, jawel. En dan waren we nog maar twee winkels verder.
Maar we gingen voor parket en daar hadden we een heel lijstje winkels voor. Ach, gebogen plinten zijn beter om schoon te maken, och, maar daarvoor moet je niet tegen mij praten hoor. Mijn lief doet het schoonmaken. Gewoon al voor het gezicht van de verkoper was het de moeite.

You Might Also Like

0 reacties