AF

Ravelry-users, scroll down for English Het lijkt hier stilletjes en ik geef het toe, ik probeer het levendig te houden met op voorhand ingep...

Ravelry-users, scroll down for English

Het lijkt hier stilletjes en ik geef het toe, ik probeer het levendig te houden met op voorhand ingeplande berichtjes. Het is druk op het werk en dit blogje lijdt er onder. Maar vooraf inplannen heeft zo zijn nadelen, dan zeg ik dat de mouw wel zal afgeraken terwijl ze eigenlijk op dat moment al klaar was, ook al werd breien verbannen uit de ochtendspits en vervangen door leeswerk.

It has been busy at work and as a consequense very quite at this blog. I try to plan in posts so it doesn't show too much. And then you have this: I plan this in saying I'll finish the sleeve at a time she already was ready, even if knitting is banished from morning commuting.



Ik vind het leuk en ik vind het niet leuk. Ik vind het leuk omdat ik zelf de steek gekozen heb en alles uitgerekend in een truitje naar mijn smaak. Ik vind het niet zo leuk omdat het er kort uit ziet, en volgens mijn ma wordt het weer lang, de mode. Maar als ik het aan heb valt het best mee, vind ik. Misschien zal het er beter uit zien met te blocken?

I like the way it turned out and I don't like the way it turned out. I like it because it is my own design, I picked a stitch from a stitchionay and the rest I calculated. I don't like it because it looks small. Fortunately it looks better when I where it. Maybe blocking will turn it a bit better.

You Might Also Like

2 reacties

  1. ik vind het in elk geval geslaagd!
    (en dat op voorhand plannen van de blog, daar bezondig ik me ook wel eens aan...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Staat je goed!
    (en van de mode, niets van aantrekken)

    BeantwoordenVerwijderen