Pardoes

Boem! Pardoes! Op mijn gat! in Brussel, daar ligt sneeuw onderweg van de nieuwjaarsreceptie naar de Nieuwstraat nee, niet (te veel) gedronke...

Boem!

Pardoes!

Op mijn gat!

in Brussel, daar ligt sneeuw

onderweg van de nieuwjaarsreceptie naar de Nieuwstraat

nee, niet (te veel) gedronken, ook al had dat misschien geholpen om van de schrik te bekomen

Resultaat: nog steeds geen winterjas, de botjes heb ik laten staan met de wijsheid dat ik er in het begin van de winter zulke gekocht had en dat die waarschijnlijk nog in dat huis aan het station staan. Ergens. Twee t-shirts bij mijn favoriete Nederlandse winkelketen. En een zwarte bh van huit, mijn favoriete Belgische merk met ethische garantie. Dat bespaart me de moeite om de ticketjes na te lezen.

Voor vandaag had ik geen plannen, maar dat was buiten mijn lief gerekend. Naar Wilrijk, de andere vestiging. We zijn een subwoofer en een versterker rijker, nog een centerspeaker te gaan. Ik was ondertussen de cd's aan het bekijken. De verkoper lachte toen mijn lief zei dat ik mijn goedkeuring had gegeven, het is gigantisch, maar het kan dienen als salontafel of toch tafeltje tussen twee zetels en de luidspreker zit vanonder dus kan ons kattenbeest er niet aan. Ons huis ligt vol kabels. Zucht. Maar het komt in orde.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Heb van de week ook een smak gedaan, hier in Gent. De dag zelf geen pijn, maar de dagen nadien, mijn linkerarm is zo stijf als iets... Hopelijk heb je je geen zeer gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen