Ondertussen in de schoenwinkel

Hij sleurt me mee. Schoenen heeft hij nodig. Het zijn solden, de moment voor een nieuw paar. Ik ben vorige week nog maar een schoenwinkel bi...

Hij sleurt me mee. Schoenen heeft hij nodig. Het zijn solden, de moment voor een nieuw paar. Ik ben vorige week nog maar een schoenwinkel binnengelopen. Ik vond er wel mijn goesting, maar toen bedacht ik dat ik zo al een paar had. Dus sta ik nu maar wat rond te draaien. Dat zijn wel mooie eigenlijk. Zo van die lage botjes met een hakje. Vorige week kreeg ik nog een compliment en dat ik die eigenlijk te weinig aandoe. Hmmm... Hier zijn we nog niet weg, misschien toch maar eens proberen. Ze passen. De prijs is niet slecht, maar ik heb er wel al zo. Pascale Platel zei dat ze vijftig paar schoenen had op de radio. De radiomaakster vond dat eigenlijk weinig. Ik kom er nog lang niet. Ik verslijt die dingen te snel, denk ik. Deze zouden wel staan bij mijn kleedje eigenlijk. En dan zegt hij: "ik zie je daar wel mee lopen..." Tja, daar kan ik weinig tegen in brengen. Welke vrouw zou dat wel kunnen?

You Might Also Like

0 reacties