het zit er weeral op

Het weekend, ongelooflijk hoe dat voorbij vliegt. Het was nogal gevuld: opruimen, schoonmaken, koken terwijl mijn liefste gaan sporten was, ...

Het weekend, ongelooflijk hoe dat voorbij vliegt. Het was nogal gevuld: opruimen, schoonmaken, koken terwijl mijn liefste gaan sporten was, wasmachine vullen in het huis aan het station en dan crossen naar de Hema. De Hema? Ja, de Hema, de knitters van Ravelry hadden er afgesproken. Spannend, mensen van het internet ontmoeten. En leuk, heel leuk. De Sint was heel gul geweest, een zelfgemaakte zak van Emanon voor mijn breiwerk, ideaal om alles 's avond op te bergen. Ik wou nog eens stoppen in de Fnac, maar het was te veel van het goede: volk langs alle kanten en ik werd vroeg thuis verwacht voor een concert, hét concert van dé groep van 2008 (twee keer adembenemend, you should do it). Zondag keek ik uit naar de creatieve kerstbeurs in flanders expo, maar wat een tegenvaller, we konden met hetzelfde busticketje terug rijden (lees: in minder dan een uur waren we rond en we hadden enkel een stapel glossy boekskes mee als dag allemaal, libelle etc gratis en voor niks). Ik liet me overtuigen voor de markt van Ledeberg en voor ik het wist hadden we een weekvoorraad groenten en fruit ingeslagen, niet slecht en dan viel mijn oog op een fietstas. Voor je begint over fietstassen, ik heb een fantastische fietstas met haakjes die je zo weer weg kunt bergen en de tas mee op stap nemen. Maar de tas valt nogal groot uit en het is niet altijd praktisch om altijd maar te switchen tussen tassen, ik wou er dus wel één enkel voor het werk. New look had net wat ik zocht, het werd een beetje weifelen tussen een vrouwelijk patroon op een shoppingtas maar toch wel iets te groot en een meer mannelijk exemplaar meer laptopachtig. Het werd een blitse groene tas, die perfect past bij mijn flashy groene jas, als ze me nu niet zien op de fiets weet ik het ook niet meer. En daarna was het groenten snijden voor een soep en de diepvries en natuurlijk de strijk.

You Might Also Like

0 reacties