Het kan ook anders

Ten huize No butterfly surfen we wat af, wekelijks worden de reclamefolders doorgesurft. Vaak zijn dat saaie pagina's met producten, maa...

Ten huize No butterfly surfen we wat af, wekelijks worden de reclamefolders doorgesurft. Vaak zijn dat saaie pagina's met producten, maar bij Hema tonen ze dat het ook anders kan: producten.hema.nl

Al zou het prettig zijn als ze ook weer wol tussen dat assortiment hadden zitten. De Hema cafetaria's zijn een populaire verzamelplaats voor breiers. En als ik de fanaten op Ravelry en op de Gentse sinterklaasmeeting mag geloven, was het fantastische wol en breinaalden voor een heel schappelijke prijs.

Bij Dille en Kamille hebben ze alvast een voorraad ingeslagen. Het is watertanden, maar voorlopig kan ik me bedwingen. Ze verkopen er ook van die hippe knuffeldieren, gehaakt en voor een schandalige prijs. Iedereen die een beetje kan haken zou beter eens een patroon opzoeken en zelf aan de slag gaan denk ik.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Haken kan ik niet maar ik weet wel dat je op etsy.com heel wat haakpatronen kan terugvinden. Toppers zijn echter de japanse boeken. Wat hun patchworkboeken betreft kan ik altijd alles begrijpen adhv hun tekeningen. Ik vermoed dat dit voor de haakboeken hetzelfde zal zijn. Zeker checken want het loont de moeite! (junku.fr).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dat ze heel amusante wol hadden in de Zeeman, onlangs: van die dikkere die van kleur verandert, 1 euro per bol. Misschien ook eens gaan kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zo van die oranje met groen gekocht in het begin van het seizoen, maar ik vind dat het niet echt als wol aanvoelt. De oranje wol die ik er kocht voor mijn pinguïn was dan weer wel dik in orde. Ik ben soms een snob als het op wol aan komt. Ik vond vanavond in de supra bazar wat ik zocht voor het knuffelbeest dat ik al lang wil maken, nu nog wat tijd vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. over haken gesproken.. ik zag in een winkel een agenda een hoesje dat gehaakt was, mooi dat het was. Gelukkig is het net tijd voor een nieuwe agenda..

    BeantwoordenVerwijderen