Als een kind

Zo voelde ik me deze morgen. Eindelijk mocht ik de doos uitpakken. Het papier had ik er gisteren al af mogen halen, maar om het echt te prob...

Zo voelde ik me deze morgen. Eindelijk mocht ik de doos uitpakken. Het papier had ik er gisteren al af mogen halen, maar om het echt te proberen moest ik wachten tot vanmorgen. De doos van de electrowinkel die ik in de kleerkast was tegengekomen was wel degelijk voor mij, allez een beetje voor ons: een expressomachine, niet zo heel fancy maar wel spannend. Filter plaatsen, water spoelen, dan nog meer spoelen voor het tijd was voor het echte werk. Het resultaat mocht er best zijn, maar we zijn er nog niet helemaal.

En zijn pakje was er uiteindelijk ook eentje voor ons tweeën. Bij de fnac in Brussel hadden ze me niet kunnen helpen, het hemd dat ik als plan b vast had in de rij naar de kassa leek uiteindelijke iets te fancy en dus werd het een nachtje in een hotel in Antwerpen, halverwege het station en onze wijnbar waar we al zo lang onze bongobon willen verzilveren. Alles geboekt, zodat hij tijdens de solden zelf een hemd kan kiezen.

En dan was er nog een pakketje verzorgingsproducten, wijn en een voedselpakket van mijn schoonmoeder. Iemand enig idee wat we met twee pakken beschuiten kunnen aanvangen? Zij eet dat graag, zal wel goed zijn voor haar lijn, maar ik denk niet dat ik op beschuiten tot aan het station geraak.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Beschuiten? Lekker bij een bord soep. Wij aten als kind altijd beschuiten bij de soep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is geen leven zonder espresso :)

    BeantwoordenVerwijderen