Sneeuw

Ik ben een klein kind als het op sneeuw aankomt. Geef toe wat klinkt nu mooier dan het kraken van verse sneeuw waar nog niemand zijn voeten ...

Ik ben een klein kind als het op sneeuw aankomt. Geef toe wat klinkt nu mooier dan het kraken van verse sneeuw waar nog niemand zijn voeten in gezet heeft. Ik moet toegeven dat ik iets minder enthousiast was toen we na de cyclocross bij mijn grootouders vertrokken. Ja, mijn voeten waren de eerste in dat laagje sneeuw daar in Lendelede. Maar ik kreeg toch ook wel een beetje schrik. Ach, vanaf de rijksweg zou het wel beter gaan, toch? Niet echt. Het was aanschuiven en af en toe glijden. Meewarig kijken als de auto's met remorque niet boven geraken, knarsetanden als de auto voor ons niet verder reed,... 2,5 uur van Lendelede naar Gent, een mens zou van minder blij zijn om thuis te zijn.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wij winnen.
    Meer dan 4u van Brugge naar Gent.
    Mét huilers op de achterbank.

    BeantwoordenVerwijderen